Få et job hos LPOG, Statsautoriserede Revisorer

KONSULENT/BOGHOLDER til LPOG Statsautoriserede Revisorer

LPOG, Statsautoriserede Revisorer er et revisionsfirma i vækst. LPOG er kernerådgiver for mindre og mellemstore virksomheder. Vores kunder oplever, at vi er tilgængelige og leverer høj kvalitet. Gode kundeoplevelser skaber langvarige relationer.

LPOG er medlem af FSR – Danske Revisorer. Virksomheden tæller 13 medarbejdere og har 3 statsautoriserede revisorer. Vi er geografisk beliggende i Frederikssund. Vores kunder er hovedsagelig beliggende i Nordsjælland, Storkøbenhavn og øvrige Sjælland.

Hos LPOG er vi meget bevidste om, at morgendagen stiller nye krav til vores personlige og faglige kompetencer, da vores kunders behov hele tiden bevæger sig. Derfor søger vi konstant at styrke vores viden, kompetencer og værktøjer.

Hos LPOG vil du opleve:

  • at vi leverer ydelser af god og høj kvalitet
  • at vi er energiske og ønsker fremdrift
  • at vi har en uformel og behagelig samarbejdsform
  • at vi har det sjovt, måske med en lidt skæv humor
  • at du får frihed under ansvar og indflydelse på hverdagen
  • at vores kunder trygt kan anbefale os til deres netværk

Vi har vokseværk og søger derfor en kollega, som vil blive en del af teamet i Frederikssund.

Jobbet:

De primære arbejdsopgaver er at hjælpe vores kunder med deres daglige økonomistyring. Opgaverne vil være løbende bogholderi og afstemningsarbejde samt klargøring af bogholderiet til regnskab.

Du vil med tiden drive dine egne kunder, som du skal rådgive og løse opgaver for. Udover løsning af opgaver, så skal du også bidrage på kundernes digitale rejse, hvor de gennem forbedrede digitale løsninger får effektiviseret hverdagen.

Dine opgaver vil være:

  • Bogføringsopgaver
  • Afstemning af bogholderi og klargøring til regnskab
  • Effektivisering af kundens økonomistyring ved optimering med digitale værktøjer
  • Holde løbende kontakt til dine kunder og møde nye kunder

Du skal nyde en hverdag, hvor der kan være stor alsidighed i opgaverne. Du får travlt, men samtidig også en stor grad af frihed under ansvar, samt indflydelse på din arbejdsdag.

Hvem er du?

Det vil være en fordel, hvis du har en uddannelsesbaggrund som HD eller lignende. Det er dog ikke et krav, hvis du har erfaringen og kan udføre opgaverne.

 

Du har minimum 5 års erfaring med bogholderi og har beskæftiget dig med tilsvarende forskellighed i opgaverne.

Du er stærk i Word, Excel og E-conomic og du har evnen og viljen til at udvikle dig digitalt og optimere vores kunders digitale processer.

 

Du er digitalt bevidst og kan hjælpe kunderne til at udnytte mulighederne og dermed opnå højere automatisering og effektivisering. Du er vidende om og har en kontinuerlig interesse for udvikling og de nyeste systemer.

Du har erfaring med at drive egne kunder og skal have erfaring med den udadvendte del af konsulentrollen; høj kundeorientering, afholde kundemøder såvel fysiske som digitalt, følge op og holde kontakt til kunder.

Hvis du vil høre mere, så kontakt Anders Pedersen på tlf. 51 63 03 22.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning og CV. Skriv til info@lpog.dk